Opinia naszych słuchaczy jest dla nas bardzo ważna. Każdego roku pytamy zatem Was o zdanie, licząc na pozytywne komentarze, ale także i na konstruktywną krytykę. Dziękujemy za to, że chcecie dzielić się z nami swoimi opiniami.

Zobowiązujemy się dbać o jak najwyższą jakość, a jednocześnie poprawić to co nie działa,  wyciągać wnioski, szukać nowych rozwiązań, by nadal móc uczyć kolejne pokolenia dzieci, młodzieży i dorosłych!

W połowie marca 2025 nasza szkoła IH Bielsko przechodziła kolejną, okresową inspekcję z ramienia International House World Organisation.

Inspektor – Glenn Standish tak rozpoczął podsumowanie:

The inspection was very successful. Thank you so much for the outstanding organisational skills and advanced planning in organising the visit of IH Bielsko-Biala. What was seen was very impressive and it has been inspirational. It is a very friendly and yet totally professional school which has cemented itself as the leading language school in the local area.

Inspekcja zakończyła się dużym sukcesem. Bardzo dziękuję za doskonałą organizację oraz zaplanowanie wizyty w IH Bielsko-Biała. To, co zostało zaprezentowane, było niezwykle imponujące i inspirujące. Jest to bardzo przyjazna, a jednocześnie w pełni profesjonalna szkoła, która ugruntowała swoją pozycję jako wiodąca szkoła językowa w regionie.

Jednym z elementów inspekcji była ankieta przeznaczona dla słuchaczy, o której wypełnienie prosiliśmy Państwa. Wraz z raportem otrzymaliśmy jej rezultaty. Wg standardu NPS (Net Promoter Score), który służy do mierzenia satysfakcji i lojalności, uzyskaliśmy wynik 69%, gdzie średni wynik w całej sieci IH World w 2024 roku wynosił 63% – jesteśmy zatem powyżej średniej jeśli chodzi o poziom satysfakcji naszych słuchaczy z poziomu świadczonych przez nas usług.

W ankiecie można było przyznawać 3 oceny: Great- najwyższa, OK – średnia, Poor – słaba
* 74% ankietowanych na poziomie “Great” ocenia profesjonalizm i wiedzę swoich nauczycieli,
* 72% ankietowanych ocenę “Great” przyznało za organizację szkoły, dostępnych zasobów i środowiska nauki,
* 78% przyznało ocenę “Great” za to,że otrzymało jasne i dokładne informacje dotyczące swojego kursu,
* 69% ankietowanych uważa, że może przekazywać szkole swoje opinie, w tym te krytyczne, przyznając ocenę “Great”
* 60% ankietowanych wierzy, że ich potrzeby zostały wysłuchane lub że ich poziom językowy został odpowiednio przetestowany/zdiagnozowany przyznając ocenę “Great”
* tylko 40% czuje się wspieranych w zakresie testów, ocen i dodatkowych spotkań na poziomie “Great”, podczas gdy 12% nie odczuwa takiego wsparcia przyznając ocenę “Poor”,
* 25% ankietowanych uważa, że świetnie się uczy i takie są ich postępy, natomiast 70% ocenia swój postęp jako „OK”.